Referenties

Kosten besparen door inzet slimme software

In opdracht van- en samenwerking met Mercedes-Benz Nederland hebben wij een procesondersteunend platform ontwikkeld. De initiële doelstelling; het digitaliseren van een bestaand analoog diagnose formulier gebruikmakend van moderne tools en technische mogelijkheden hebben wij daarbij niet uit het oog verloren.

Lees hoe Mercedes-Benz Nederland slim maatwerk van ECOM inzet >

100% ontzorgen. Daar plukken onze klanten de vruchten van

Onsite systeembeheer, 8×5 Helpdesk ondersteuning voor eindgebruikers, maatwerk apps, ICT ondersteuning aan tientallen shops verspreid door heel het land, narrowcasting vanuit de Cloud, ICT project management.

Lees hoe Royal Canin Nederland al sinds begin 2000 volledig door ECOM wordt ontzorgt op ICT gebied >

De ClubConnect netwerk app, een succesvolle spin-off

Onze innovatie en vernieuwingsdrang heeft geleid tot enkele zeer succesvolle spin-offs. De ClubConnect app is zo’n spin-off. Deze multi-inzetbare app met van een intuïtief online Dashboard heeft ondertussen duizenden gebruikers en groeit als nooit tevoren.

Lees hoe LCS schiphol haar app inzet om meerwaarde te creëren >